Послуги для тих, у кого затримали рейс


Опубликованно 02.05.2021 20:04

Послуги для тих, у кого затримали рейс

Трапляється, що пасажири вже в аеропорту дізнаються, що посадка на літак затримується. Причини завжди об’єктивні: погодні умови, технічний стан машини, необхідність провести додаткову перевірку.

На що мають право пасажири

Якщо авіаквитки в наявності, то пасажири можуть:

  • скористатися послугами дитячої кімнати очікування (для малолітніх дітей);
  • отримати талон на харчування, напої (для цього потрібно, щоб час очікування був досить тривалим – від двох до шести годин);
  • вимагати безкоштовного розселення у готель, якщо рейс відкладається на 6-8 годин;
  • відмовитися від вильоту та отримати кошти за квиток.

Це базові послуги європейських авіакомпаній, але деталі можуть відрізнятися. У ситуації, коли літак затримується, потрібно контролювати спалахи емоцій, не провокувати паніку, зберігати спокій. Можна подзвонити рідним, сповістити начальство, якщо пасажир мав летіти у службових справах.

Маючи справу з безвідповідальним авіаперевізником, варто зберігати чеки від усіх покупок (їжі, напоїв, оренди готельного номера) , які пасажир був вимушений зробити через затримку рейсу. Це знадобиться, якщо справа дійде до суду, і клієнт буде вимагати компенсацію за збитки.



Категория: Новости